ПРАВО НА ВРАЌАЊЕ НА ПРОИЗВОД/ REFUND POLICY

Право на враќање на производ

Производот може да се врати во рок од 15 дена од денот на приемот на пратката со приложување на испратницата, при што производот мора да бидe неупотребуван, неоштетен и спакуван во неговото оригинално пакување.

Пакуваните производи се враќаат преку курирската служба за достава на адресата што ја добивате од нашите продавачи. Трошоците за замена на производи се на товар на купувачот, исклучок е доколку купувачот добил погрешен производ.

Во случај на поврат на средства, Виа Пром Доо Охрид има обврска враќањето на средствата да го изврши исклучиво електронски на сметка, што значи дека банката на барање на продавачот ќе изврши поврат на средствата на сметката на корисникот. Целокупната процедура за рефундација може да трае до 15 работни дена.

Замените се прават исклучиво онлајн. Праксата на замена на производите продолжува, истите се заменуваат единствено онлајн и не е можна физичка замена во продажните места. 

Откако курирската служба ќе ви ја достави пратката, ве молиме проверете го производот и доколку на него има видливи оштетувања (искинати делови или нагмечување) или производот не е во согласност со вашата нарачка, ве молиме да ни испратите емаил со свои податоци (име, презиме и телефон) на адресата sales@viaprom.com.mk и да ги наведете причините поради кои сакате да направите замена/враќање на пакетот. Ве молиме да нè контактирате најдоцна во рок од 24 часа од приемот на пратката. Нашите оператори ќе ве известат за понатамошната постапка, во најкраток можен рок.

Доколку на купениот производ се појават недостатоци во смисла на одредбите од Законот за заштита на потрошувачи, Ве молиме испратете емаил со свои податоци (име, презиме и телефон) на sales@viaprom.com.mk заради понатамошни инструкции за процесирање на вашето барање.


Refund Policy

The product can be returned within 15 days from the day of receipt of the shipment by attaching the delivery note, in which case the product must be unused, undamaged and packed in its original packaging. Packaged products are returned through the courier service for delivery to the shipper address. Return delivery costs are covered by the buyer, unless the buyer received the wrong product. In case of a refund, Via Prom Doo Ohrid is obliged to make the refund exclusively electronically to the user’s bank account used to make the purchase, which means that the bank at the request of the seller will refund the funds to the user's account.

The entire refund procedure can take up to 15 working days. Replacements are made exclusively online. No replacement is possible in physical points of sale. When receiving the shipment, please check the product and if there is a visible damage (torn parts or crushing) or the product is not in accordance with your order, please send us an email with your details (name, surname and telephone) at the address sales@viaprom.com.mk and state the reasons why you want to replace / return the package.

Please contact us no later than 24 hours after receiving the shipment. Our operators will inform you about the further procedure, as soon as possible. If the purchased product has defects in terms of the provisions of the Law on Consumer Protection, please send an email with your data (name, surname and telephone) to sales@viaprom.com.mk for further instructions for processing your request.